DUBEN

28.05.2012 18:55

Tak jsme po dlouhé době zase zpátky, jelikož jsem marod, tak zkusím co nejvíce událostí zveřejnit i zde (ne jen na FB).

V měsíci dubnu jsme se soustředili především na výcvik, protože jsem měla doma dostatek zvěře a teplo, které v tu dobu bylo, moc nepřispívalo k dlohodobému uchovávání venku a v mražáku bylo bohužel plno. Chodili jsme na pole, někdy sami někdy se ségrou Babet (Bead Babette) a Ivčou.

Díky výcviku jsme navšívili Němčice na Hané, kde si Garp zkusil hledání v jetelině a musím říct, že se mohl zbláznit..nebo spíš já? Byl naprosto mimo z toho množství pachů, ale zároveň mi ukázal, že umí vystavovat - vystavil zajíce a 3 bažanty :). Byl to náročný den, ale určitě si z toho Garp hodně odnesl. Nevím, co dál bych k výcviku psala..fotky vám poví více :)

Podvečerní procházka a podvečerní cvičení se ségrou

Cvičení, cvičení, cvičení..

Cvičení v Němčicích na Hané

 

21.4. jsme vyrazili na Jarní svod a udělali tak první krůček do světa myslivosti. Garp se moc líbil a svodem úspěšně prošel.Konkrétní body posudku jsou v sekci - zkoušky.

Jarní svod

 

Začalo se nám oteplovat, tak jsem vyrazila s ,,vodníkama" k vodě. Lauris o své aporty s velkou vervou bojovala, bohužel Garp jí je stejně všechny pobral, ať už tím, že u nich byl dřív nebo tím, že jí je nadrzo sebral z tlamy..šílenec.Nenechá jí vůbec nic. Třeba doma, když vidí, jak Laura pije, tak natruc jde a schválně vypije 3 litrovou mísu vody, aby náhodou něco pro Lauru nezbylo..holt výmaří teror vládne dvorem..:).

Koupačka